Ärsyttää koska:
  • "Yhy en voi tehdä töitä kun ei huvita"
  • "Yhy asun niin korves etten voi ostaa koiralle ku paskaruokaa"
  • "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä""Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä" "Perkele on tommonen koska sillä ei oo kaverii ja asut yksiössä"  ON KÄYNYT JO SELVÄKSI. Tiedän hyvin ja ihan itse päättelin että kissani riehuu paljon koska sillä ei oo toista kissaa kaverina ja koska asun yksiössä (tosin se teki samoja juttuja kun oltiin Donin kuoleman jälkeen koko konkkaronkka monta päivää äidin luona isossa omakotitalossa rauhottumassa, joten...). En voi ottaa sille kaveria enkä muuttaa sen takia nyt isompaan kämppään joten toi hokeminen on turhaa. Se saa mut vaan näkemään punaista. Käyn sen kanssa joka päivä ulkoilemassa jos sää sallii, leikin sen kanssa sisällä kun koirat on pihalla, sillä on kolme kiipeilypuuta joihin sidon jatkuvasti jotain naruja/leluja millä se saa leikkiä, tarjoon sille syötäväks semmosia juttuja mitkä toimii samalla virikkeinä yms. En voi tehdä enempää. Joten pliis voitteko lakkaa hokemasta. Se on ärsyttävää.
  • "Harrastat liikaa". Joo. Mun pää ei kestä jos mulla ei oo tekemistä. En siis viitsi pitää kalenterissani tyhjää ihan vaan siksi että voisin istua kotona ja odottaa jos joku ehkä joskus haluaisi tehdä mun kanssa juuri sinä iltana jotain, jotta sitten olisin valmiina lähtöön. Kun mulla on mahdollisuus treenata koirieni kanssa juttuja joista me molemmat tykätään tosi paljon ja mulla on mahdollisuus heppajuttuihin niin totta vie käytän sen mahdollisuuden. Ihan turha valittaa. Jos haluaa tehdä mun kanssa jotain niin voi kysyä et millon voitais tehä jotain, eikä niin et kysyy multa varttii ennenku oon lähtemässä tallille, et mentäiskö baariin ja suuttua kun en voi lähteä. Ja inistä siitä viikkokaupalla. Se ainoastaan johtaa siihen että en lähde jatkossakaan baariin, koska mua ärsyttää.
  • Ihmiset jotka laittavat vilkun autossa päälle kun ovat jo kääntymässä. Helvettiäkö se sitten enää auttaa, kun jo muutenkin näkee mihin se auto on menossa?
  • Ihmiset jotka käyttävät turhaan sumuvaloja. Ilmeisesti siksi että näyttää mukasiistiltä? Yeah sure. Hankkikaa silmälasit jossei pimeellä muuten nää ilman sumareita ajaa.
  • Ihmiset joilla on vakioasenne kaikkeen negatiivinen ilmeisesti siksi että se on coolia? "BB on ihan paskaa", "jenkeissä on ihan paskaa" etc. vaikka itse katsoo Salkkareita eikä ole koskaan jenkeissä käynytkään. Mutkun pitää vastustaa vastustamisen ilosta. Joka asiassa, mieluiten. Esimerkiksi jotta pääsisi itse paremmin pätemään. Suppeet ihmiset siis.
  • Ihmiset jotka pitää mua seinähulluna koska vien koiriani uimaan koirien uimahalliin tai vien ne hierontaan. Ja laukoo siitä vaikka mitä tyhmää. Haluaisin tietää mitä haittaa heille tästä ehkä on? Eläin on elävä olento, silläkin on lihakset. Sillekin tekee yhtä hyvää hieronta kuin ihmisellekin. Ja uiminen. Koirani myös rakastaa vettä mut suomessa aika hintsusti käydään missään ulkona uittamassa koiraa talvella. Sitäpaitsi viehän äidit ja isätkin muksujaan uimaan vaikka se ei oo niille mitenkään elintärkeetä. Miksen mä saa viedä mun koiria? Samaten ihmiset jotka mussuttaa siitä et hoidan eläimeni hyvin. Se, että itse ei hoida koiraansa edes niinkuin ehkä pitäisi, ei tarkoita sitä että minä en saa lenkittää koiriani kunnolla ja tarjota niille laadukasta ruokaa. Ehkä ennemmin pitäisi miettiä et oisko itellä vähän parantamisen varaa...