Yleensä kirjotan tänne vaan kun kaikki on ihan päin vittua, mut nyt päätin et hitto, kirjotan nyt ku kaikki on hyvin!
1. Hevonen
Ei luoja että se on ihana. Siinä on vain yksi huono puoli, sen nimi. Menin nimittäin vähän hiljaiseksi kun kuulin että sen nimi on Doni. Mut ehkä se kertoo siitä että se on ihan törkeen ihana hevonen kerta sillä on törkeen hieno nimi? Mut niin. Se on just semmonen heppa josta mä tykkään, se talli jossa se on, on tosi ihana ja myös ne ihmiset siellä.

2. Mun on vähän helpompi jo ajatella sitä ettei Doni oo meidän kanssa enää täällä. Ok, vollotan edelleen joka kerta kun ajattelen sitä eli abt joka päivä, mut osaan jotenkin ajatella myös sitä et Donilla on nyt hyvä olla eikä sen tarvi enää ikinä kärsiä. Ennen osasin ajatella vaan sitä mistä kaikesta se jää paitsi ja mistä kaikesta me jäädään ilman Donia paitsi.

3. Timi on tosi kipeä, mut mulla on sille tiistaiksi eläinlääkäriaika ja riippuen mitä sieltä löytyy niin ens viikolle myös koirahierojalle aika. Eli vaikka se on kipeä niin helpotusta on luvassa varmasti pian.

4. Mun koirat on ihania
Tänäänkin aamulla heräsin niin Nuna tuli mun syliin (makasin siis kyljelläni ja Luna käpertyi siihen vatsan puolelle) ja sitten se jatko unia siinä vielä vähän aikaa kun rapsutin sitä. Nyt koirat on tossa pihalla ja ottaa aurinkoa.

5. Mulla on kiva asunto ja se on kivalla paikalla. Oma piha ja terassi ja kaikki on jotain niin luksusta!

6. Me edistytään Lunan kans hurjaa vauhtia koiraetsinnässä. Viime viikolla oli ensimmäiset treenit kaupungissa, eli Luna jäljesti asvaltilla ja mm. juna-asemalla. Ja se oli tosi hyvä! Lunan etsintäblogi on muuten osoitteessa http://nunan.vuodatus.net

7. Eilen olin Karon grillibileissä ja sain siellä paljon uusia kavereita. Ja ne tykkäs kovasti myös mun koirista. Sit käytiin Karon kans myös Turkalla ja sielläki oli ihan hyvä meno, ku viime aikoina on ollu vähän sillai laimeeta. Taino meno ja meno, mut oli hauskaa! Olin myös koko illan selvinpäin ja oon aika ylpeä siitä.

8. Ostin vihreän eyelinerin. Vähän se on söpö.