Joo. Kirjoitin jo kerran mutta jostain syystä pikku kätöseni halusivat samantien poistaa koko kirjoituksen joten kirjoittelenpa uudelleen.

Kattelin että alkaa noita blogeja olemaan taas miljoona, kun vuosien varrella on tehty vaikka ja mitä paskanjauhantatuuttia, on lj:tä, Lunan blogia, galtsublogia ja sen semmoista. Nii että ne jotka luki täältä ennen niitä kaikenmaailman systeemejä minkä takia oli salasanojen takana (Tuukka, Loore, Miksu yms...), laittakaapa jotain viestiä tjsp jos vielä luette niin annan urlin ja salasanan siitä mihin ne on siirretty ja missä jatkuu. Sepä siitä.

Oon viime aikoina ollut: raivokas.
Se on aika tylsää että on täynnä niinkin tuhtia kiukkua, eikä syytä näy mailla eikä halmeilla. Tätä on jatkunut jotain kaksi viikkoa, eikä se oo yhtään kivaa. Siksi toiseksi musta tuntuu koko ajan et en tee mitään vaan aina vaan makaan. Tänäänkin kävin aamulla koirien kanssa hoitamassa yhden parin tunnin työurakan, käytiin koirien kanssa pari kertaa oikein pitkällä lenkillä ja sen semmosta ja musta vaan tuntuu et yhy en tee koskaan mitään. En oikein tiiä miks, kun oon kuitenkin tehnyt viikollakin paljon asioita kuten leffa-asioita, treeniasioita, työasioita, kouluasioita, Verkkokauppa.com- ja Murren Murkina-asioita, siskollavierailuasioita ja sen semmoisia. Lisäksi oon koirien kanssa juossut pellolla ja metsässä kuin paraskin eloveenatyttö. Mut silti oon ihan et ääh miten saamaton olenkaan itq ja vinq! Hulu minä.

Tykkään meloneista aika paljon. Esim. hunaja- ja vesimelonista.

Päivän piisi: Drowning Pool - Let the Bodies Hit the Floor

Peeäs, ne jotka esim. vihaa kissa- ja koira-asioita niin ei tule lukea enempää blogiani. Ne on suuri asia mun elämässä, ja se näkyy myös täällä. Joten jos et ole masokisti mutta haluat vihastasi huolimatta lukea, en ota valituksiasi vastaan. Heippa.