Jee aurinko!
Oon heti ku uus ihminen kun aurinko paistaa. Ehk kiukku onkin vaan siks et on syksy ja paskakelit? Nii.
Heti ku paistaa aurinko niin oon ollu tosi reippaana. Vein Nupun painii vähän kavereiden kaa ja Timi sitte teki rauhassa sen omii juttuja kert sitä ei oikein kiinnosta muut koirat. Ja sitten saatiin evojutut suunniteltua ja huomenna on sit vähän testievoilua!
Uuh aah oon siivonnu kohta koko kodin ihan lattiasta kattoon ja pessy pyykkejä ja harjannu koiria ja autokin pitäs imuroida. Hmm ehkä teen sen huomenna ja meen sitte perjantaina tekee töit mitkä olin ajatellut huomiseksi illaksi.
Noni Mr. Boombastic soimaan ja tiskaamaan kun oon nyt vältellyt sitä tiskaamista tässä tuntikaupalla ->

17:02 <@Bitey> Mä kysyin Perkeleeltä että onko hänen moraalinsa mukaisesti reilua pyyhkiä perse mun käsivarteen niin se vastas että KRÄÄÄ
17:03 <@Bambaata> Mikään ei riemastuta mua niinkuin Perkele pyyhkimässä perseensä käteesi

17:50 < halen> bitin vois taas jokupäivä varastaa leffaan tms
17:50 < Coolm> keneltä?
17:51 < halen> koirilta ja perkeleeltä
17:51 < halen> saatanan morsmaikku... leikitää tulella oikein tosissaa

Sitten viel pari kuvaa!
Tässä:

DSC_6787copy2.jpg

DSC_6884copy2.jpg