Ulkona oli aika hurjaa


"Voitteko sanoo tolle ääliölle akalle että lakkaa seuraamasta mua!!!!"

"Ei tätä selvinpäin kestä", tuumasi Perkele ja alkoi vetää ruohoa. Ilmeestä päätellen edelleen jupisten erinäisiä kirosanoja ja haukkumasanoja typerästä omistajastaan joka ei ymmärrä kertakaikkiaan päästää häntä vapaaksi juoksentelemaan pitkin maita ja mantuja vaan kytkee tyhmään naruun ja vielä tulee kaikkialle mukaan!

"What the fuck is this?" :O

Lisää jännää nähtiin lähes heti perään autotiellä, ja sitä jännää olikin mentävä oikein vauhdilla katsomaan. Hurjat vaanimiset ja hyökkäyksetkin kuuluivat tähän, mutta hidas Bitey ei saanut tarpeeksi nopeasti räplättyä kameraa ja samalla katsottua ettei mistään tule autoja/pyöriä tai muutakaan liikkuvaa jotta olisi ehtinyt ottamaan kuvan.

"Hehe en mä nyt OIKEESTI luullut että se ois ollu jotain vaarallisempaa kun vaahteranlehti...."

Kotiinpäin mennessä piti taas käydä istuksimassa ja tarkkailemassa samassa paikassa kuin mihin Perkele heti ensimmäisenä uloslähdettyä halusi.

"Nyt mä ainaki lähen kotiin, sä voit jäädä sinne!!"

Kommentit