Oon vähän hermostunut. Inhoan ihmisiä joilla on tarve joko a) olla sairaampia ja vaivaisempia ja kärsivämpiä kuin muut tai b) käydä pätemässä kaikille jotka sairastaa masennusta tai adhd:ta tai mitä vaan, et oikeesti nykypäivänähän kaikilla on masennus ja adhd ja KAIKKI VAAN FEIKKAATTE NII!!!! Vittuukos teette niin niillä diagnooseilla ku ei teil OIKEESTI oo mitään feikkaatte vaan!!!

Joo. Musta ois ihanaa jos mä feikkaisin et mulla ois ADHD. Koska sithän saisin myös itse päättää et millon se häiritsee mun elämää ja millon ei? Mun mielest se ois kivaa. Niin musta on aika ajattelematonta ja jopa ilkeää sanoa vaik sille masentuneelle ihmiselle et "joo no kaikilla on nykyään masennus".

Ja sit tää et jos kerron jollekin et mulla on ADHD niin takas tulee heti et "joo mullakin kai on ku oon aina ollu tosi aktiivinen ihminen ja koulussakin aina...." Niin. Jännittävää et heillä on ADHD mutta he silti ajattelevat että ADHD = yliaktiivisuutta. Kun asia nyt ei oo lähellekään niin. Mun mielestä sekin on ajattelematonta ja epäkohteliasta alkaa tuohon. Jos joku kertoo et sillä on aivosyöpä, ni en kai mä ala sille selittää kuinka mullakin kai on, koska mullaki on pää kipee välil. Ja sit yleensä vielä ala väittelee siitä että mulla varmasti on PAHEMPI pääkipu kun tällä syöpäpotilaalla. Niinkun mulle tehään. Jos sanon et niin kun on vaikee keskittyy vaiks luennoilla niin vastaus on yleensä semmosta millä yritetään pistää paremmaksi. Mikä on mun mielestä aika järjetöntä. Yhy.

Miks ihmiset on niin ajattelemattomia ja tyhmiä ja MINÄMINÄMINÄ-tyyppejä. Voisko joku joskus ajatella muuta ku omaa napaa?

En arvosta.

Ps. kävin muuten tänään kuvaa Miian lakkiaiset ja Sipoon yläasteen ja lukion Itsenäisyysjuhlan ja oli tosi kivaa :]
Tuli kivoja kuviakin ainakin mun mielest!