Hii. On ollu niin kiva päivä et pakko vuodattaa.

  • Koirat oli nätisti ja hienosti kun oltiin yötä Helsingissä! Tai siis osaa ne olla yötä mutta ne käyttäytyi nätisti siellä iltalenksalla ja kävelyllä muutenkin ja hihi. Ja Garo oli kiva ja sen kämppikset oli kivoja ja oli kivaa.
  • Tallilla oli kivaa! Vaikka lenkin aluksi menetin hermoni (vaikka oli vaan mun vika ettei Luna ymmärtänyt et mitä sen pitäis tehdä) niin kyllä toi heppa sitten kentällä kerto mulle et oo mami rauhassa, kyllä mä osaan! Ja oli myös kiva että sisco maastossa auttoi mua kertoo Lunalle missä sen pitää mennä. Mut nii kentällä Mr. Oz laukkasi niiiiiin hienosti ja hyvässä tempossa ja nätisti ja pukitti vaan ehkä 4 kertaa. Ja muutenkin se meni hienosti ja kiltisti ja nätisti ja ihanasti <3
  • Oli kiva lenkki myöskin koirien kanssa! He kaikki kolme olivat niin ihaneja. Etenkin Riko jaksaa viihdyttää mua päivästä toiseen, se on viihdyttävä vaikken edes näkis sitä! Ja sitten niin voi Riko.
  • Harjasin Timtimin ja katoin noiden molempien kanssa vähän seisotuksia eteisessä ja voi ne on jo niin vanhoja konkareita et eipä paljoo tarvinnu sitte tehä :D Ihanat <3
  • Huomenna mätsäriin! Rikoliisa debytoi ja Humpuukio ja Timtim menee pitämään hauskaa. Jee!

Ei muuta! Paitsi sohva on kiva ja telkkari ja silleen.

Ni.