Tänään piti olla Kuva tunnissa -päivä, mutta koska aamulla koko päivän suunnitelmat meni uusiksi (tänään piti olla treenit & koulutus Porvoossa) niin en sit alkanutkaan kuvata. Reissailin sit kuitenkin lenkkeillen koirien kanssa Porvoon keskustassa ja Vanhassa Porvoossa täyttäen meidän noin puolivuosittaisen kaupunkikävelykiintiön ja samalla Riko vissiin vähän opiskeli ihmisten kohtaamista ja kaupunkikävelyä ottaen Lunasta mallia.

Otin tekemisistä muutamia kuvia kerta halusin ja oli aikaa.

Riko siis oli meillä eilisestä hoidossa, siitä olis todella pitänyt saada kuva kun Luna nukkui kyljellään mun vieressä niin että sen takapää oli mun jaloissa kiinni ja ihan mun kylkeä myöden oli koira niin et sen pää oli lähes kainalossa. Sit taas siitä mihin Luna loppui, alkoi Riko taas ihan vartalonmyötäisesti mua vasten. He niin parhaita <3

Tässä kuitenkin nukkumaanmenokuva kun yöllä vielä ajattelin tän päivän kuvata.

Sit sinne Porvooseen. Kaduilta yms. ois varmaan saanut kans kivoja kuvia, mutta otin ilman koiria auton lähettyviltä muutaman räpsyn ennenkun lähdettiin kävelylle. Koska oon laiska niin laitan vaan tän näkyville.

Sit mentiin Hinthaaraan vähän hypiskelemään.

Valitettavasti en päässyt hyviin kuvausasemiin koska lunta oli tosi paljon, eikä kukaan muu ollut käynyt tuolla, joten noilla Superstareilla ei kauheen kauaa jaksanut rämpiä. Lisäksi Rikoa alkoi paleltaa ja mä tipuin koskeen ennenkuin ehdin kiertää ton koskikohdan eteen jotta ois saanut siitä kivempia kuvia.Tällasta kuitenkin oli.